vineri, 30 decembrie 2011

Inimioare

Sarbatorile de anul asta, pentru mine, au fost amestecate si ametite, n-am prea facut nimic cum trebuie. Mi-am primit pana la urma cadoul de Craciun in 29 decembrie, da' nu-i stres, ca nici eu nu am fost chiar punctuala.

Bineinteles ca a trebuit si pisi sa vina sa iti bage coada, sau, in poza, gherutele.




Ador cerceii, zorzoanele de tot felul si chiar daca am dat peste cap planurile (trebuiau sa fie buburuze, nu inimioare, pana ce am deschis eu gura) sunt incantata de ei si sper sa aiba viata mai lunga la mine decat cerceii in forma de pisici rosii ... din care a mai ramas doar o pisicuta singuratica.

Pe de alta parte, daca tot e vorba de bijuterii (si inele), ma gandesc ca pana la urma orice fata ar fi incantata sa primeasca THE ring - nu, nu ma refeream la filmul ala horror, desi interesanta asocierea din capul meu :))

Pana la urma, cine sunt eu sa dau sfaturi si sa am pareri, din moment ce diamante nu detin si inel de logodna nici atat. Poate ca o sa vina si zilele astea, dar pana atunci imi doresc macar partile bune din Breakfast at Tiffany's. Pisica o am deja.


Particip la concursul lui Blogatu si de-aia am scris acest articol care sa contina inele de logodna si verighete. In rest, nici o sansa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu