vineri, 9 decembrie 2011

Alt concurs castigat de je

Mazi a pus un "concurs untos" pe blogul ei: "Daca si voi ♥ unt, lasati un comentariu cu ce inseamna mic dejun de vis."

Eu, pe acelasi blog: "Daca e vorba de mic dejun de vis (sau in vis), despre asta pot sa va vorbesc... despre mic dejun din viata reala, nu as sti ce sa zic, fiindca intotdeauna ma trezesc prea tarziu, era sa scriu ma "tarzesc" - combinatie intre "tarziu" si "trezesc" :)) asa ca spre rusinea mea in viata reala cam tot timpul sar peste mic dejun. Dar daca vorbim de mic dejun de vis, aceasta cea-mai-importanta-masa-a-zilei ar fi perfecta cu briose cu crema de unt, bineinteles :D eventual paine cu unt si miere, in amintirea zilelor de scoala. Cafeaua si sucul de portocale nu au cum sa lipseasca, poate si un frappe cu vanilie. Simplu si minimalist, zic eu, usor de mancat si baut in pat, sa nu iti pice prost cand te rostogolesti pe partea cealalta sa mai dormi "doar un minut" :))"

.....

Dupa ceva vreme, Mazi: "UPDATE - Castigatorii concursului sunt:
Valentina, Forfecutsa, Bianca E, Sabrina, Larisa, Mitinita, Georgiana, Alice, Lavinia, Nico, Andreea, Ioana, Miha.ela, Roxana C, Ruxandra, Ana B, Corina M, Ioana, Smo si Merat."

Smo, adica eu, da? :D Adica am castigat ceva... Asteptam cu mare interes sa vedem ce. Sa fie... unt? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu